گارانتی اچ‌پی پلاس

شرکت اچ‌پی پلاس مفتخر است در راستای اجرای هر چه بهتر ضوابط گارانتی، طبق قوانین سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و شرایط بین‌المللی و استاندارد در خدمت عموم مشتریان باشد. لذا کلیه دستگاه‌های گارانتی‌شده با برند اچ‌پی پلاس شامل ۱۲ ماه گارانتی تعمیر و تعویض قطعات می‌باشند.
ایمیل: monacosystem@gmail.com
تلفن: 88490013-021
 

شرایط گارانتی اچ‌پی پلاس

ضوابط و قوانین گارانتی اچ‌پی پلاس
a

گارانتی اچ‌پی پلاس

شرکت اچ‌پی پلاس مفتخر است در راستای اجرای هر چه بهتر ضوابط گارانتی، طبق قوانین سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و شرایط بین‌المللی و استاندارد در خدمت عموم مشتریان باشد. لذا کلیه دستگاه‌های گارانتی‌شده با برند اچ‌پی پلاس شامل ۱۲ ماه گارانتی تعمیر و تعویض قطعات می‌باشند.

بررسی گارانتی اچ‌پی پلاس

همچنین شرکت اچ‌پی پلاس این امکان را به شما می‌دهد که با ارسال سریال دستگاه به سامانه پیام کوتاه ۵۰۰۰۲۰۱۶۰۰۰۲۵۸ یا ثبت سریال دستگاه در وب‌سایت اچ‌پی پلاس از ۳ ماه گارانتی بهره‌مند گردید.

شرایط مطرح‌شده در خصوص موارد گارانتی، تنها شامل دستگاه‌های دارای کارت گارانتی اچ‌پی پلاس می‌باشد. لازم به ذکر است پایه و اساس شرایط گارانتی اچ‌پی پلاس منطبق بر ضوابط خدمات پس از فروش شرکت‌های تولیدکننده دستگاه می‌باشد.

a
a

توصیه‌های اچ‌پی پلاس

  • برای راه‌اندازی دستگاه مطابق استاندارد کاتالوگ داخل جعبه عمل نمایید. همچنین می‌توانید بصورت رایگان از مشاوره تلفنی کارشناسان ما بهره‌مند گردید.
  • از نرم‌افزار و امکانات معرفی‌شده در سایت تولیدکننده دستگاه استفاده نمایید و از استفاده از نرم‌افزارهای مشابه خودداری نمایید.

موارد زیر شامل گارانتی اچ‌پی پلاس نمی‌باشند:

  • آسیب‌دیدگی بر اثر ضربه، شکستگی، ترک‌خوردگی، سوختگی، تغییر رنگ، ریختن مایعات، مواد شیمیایی و شوینده، گرد و غبار و آلودگی شدید دستگاه (تشخیص موارد بر عهده کارشناسان اچ‌پی پلاس می‌باشد.)
  • استفاده بیش از توصیه کارخانه سازنده از Head Cleaning (در خصوص دستگاه‌های جوهرافشان)
  • استفاده بیش از ظرفیت کارکرد روزانه تعیین‌شده توسط کارخانه سازنده
  • استفاده از نرم‌افزارهایی که مختص دستگاه نمی‌باشند.
  • راه‌اندازی اولیه غیراستاندارد
  • تعمیر دستگاه توسط افرادی خارج از گروه کارشناسان شرکت اچ‌پی پلاس
  • آسیب‌های ناشی از نصب غیرصحیح و نادرست اجزاء قابل تعویض
  • تمامی آسیب‌دیدگی‌هایی که بر اثر استفاده نادرست از کارتریج و یا استفاده مواد مصرفی غیر اورجینال بوجودآید.
  • مخدوش‌کردن شماره سریال دستگاه و همچنین عدم هماهنگی سریال دستگاه و کارت گارانتی
  • مواد مصرفی و تجهیزات جانبی شامل هد، کارتریج، ریبون، باطری، آداپتور و کلیه کابل‌های اتصال
  • استفاده از کاغذ غیراستانداردی که از نظر نوع، وزن و اندازه با استانداردهای تعیین‌شده توسط کارخانه سازنده هماهنگ نباشد.
a